Informace twigsee

Informace pro rodiče Twigsee

Milí rodiče,
naše školka přechází na nový administrativní a komunikační systém – aplikaci Twigsee.
Důvodem je úspora času, a větší ochrana Vašich dat, ale i ohleduplnost k přírodě. Zároveň tím
sjednotíme způsob naší vzájemné komunikace přes jeden bezpečný kanál, omezíme
administrativní zátěž a převedeme matriku školy do elektronické formy.
V průběhu několika dnů Vám budou zaslány dva e-maily
1. E-mail s pozvánkou do systému Twigsee spolu s informacemi, jak si aplikaci
nainstalovat a jak se přihlásit. Po jejím stažení nezapomeňte povolit aplikaci zasílání
notifikací.
2. E-mail s odkazem na interaktivní formulář, kterým aktualizujete údaje o dětech.
Výhodou aplikace je také to, že můžete přizvat další rodinné příslušníky, buď prostřednictvím
interaktivního formuláře nebo kontaktováním Twigsee na helpdesk@twigsee.com z již
registrovaného emailu.
O výhodách aplikace Twigsse pro Vás se dozvíte více ve videu nebo v letáčku v příloze.
Zajímá Vás, jak s aplikací pracovat? Podívejte se do návodu.
Budeme se na Vás těšit jak ve školce, tak v Twigsee.

Co umožňuje komunikace přes twigsee:

  1. Omluvenky – omlouvání dětí
  2. vyzvedávání
  3. veškeré informace, nové zprávy

Co najdete v aplikaci twigsee (aplikace stažená v mobilním telefonu)

  1. nástěnku s informacemi
  2. informace o dítěti
  3. omluvenky vašeho dítěte
  • na nástěnce vidíte pouze příspěvky, ve kterých je vaše dítě označeno
  • údaje o dítěti vidí pouze jeho rodiče a paní učitelky
  • do aplikace nemůžete psát, ale můžete vybírat odpovědi v anketách
  • omluvenky od 8:00 budou označené za pozdní, takže se vám bude započítávat strava
  • můžete omlouvat i dopředu, pouze si zkontrolujte datum, na kdy dítě omlouváte, ale nejpozději do 7:59 daného dne. Jakmile omluvenka začne platit, nelze upravit ani odstranit. Pokud se spletete, omluvenku hned odstraňte a vytvořte novou
  • informace o dítěti je možné neustále upravovat, vyzvedávání přidávat atd.
  • do omluvenek pište důvody absence – obzvlášť infekční nemoci atd., ať můžeme na danou situaci reagovat
  • komu nepřišly přihlašovací údaje, nebo má problém s přihlášením – vyřešíme individuálně na místě